Infk a BioShock Infinite motorjrl
2010.11.07. 23:04, saxicola
Az eddigi BioShock jtkokhoz hasonlan a BioShock Infinite is az Unreal Engine 3-at fogja hasznlni. Vlemnyem szerint tkletes vlaszts, mert ez a motor mr szmtalan jtk esetben bizonytotta, hogy a bels terek mellett a kls terek megjelentsvel is kivlan megbrkzik.

Azonban ne gondoljuk azt, hogy mit sem vltoztatnak az engine-en. A motor atalaktsra szksg is volt, tekintve azt, hogy ebben a jtkban egy olyan vrosban kalandozhatunk majd, mely a felhk kztt mozog, s akkor mg nem is beszltnk a vros egyes rszeit sszekt "hullmvasutakon" val szguldozsokrl.
Teht Columbiban minden mozogni fog, st a talaj brmelyik pillanatban eltnhet a lbunk all. Lssuk be ezt megvalstani nagyon nagy kihvst jelent. A fejlesztk azonban a tkletes jtklmny megadsra trekedtek, ezrt nem sajnljk azt az idt, melyet a grafikus motor mdostsra fordtottak. Az j technolgia a Floating Worlds, vagyis a Lebeg vilgok nevet kapta.
Mindezek mellett a megfelel fny- s rnykviszonyok megteremtsvel is meggylt a bajuk a ksztknek, ugyanis egy felhk kztt lebeg vilgban ezek teljesen klnbznek a fldi krlmnyektl.